- Doprava nad 500Kč ZDARMA
- Kamenné PARFUMERIE
- Vlastní sklady
- Nejnižší ceny
- Pouze originální parfémy
- Dodání přes výdejní místa Zásilkovna.cz
- Tisíce spokojených zákazníků
Jak nakupovat
Jak u nás nakupovat
Přes náš eshop www.marianet.cz. Nonstop
Telefonicky 775 335 066 Po-Pá 9:00-16:00.hodin
Osobně v kamenné parfumerii Ostrava - Vítkovice, Mírová 166/23
Otevírací doba: Po-Pá 9:00-16:00h, So Zavřeno Ne Zavřeno
Své připomínky a dotazy zasílejte na email Info@marianet.cz (kde pro Vás jsme k dispozici i o víkendech)
Vážení zákazníci, prodejna je otevřena pouze pro osobní odběr internetových objednávek. Doručení objednávky domů pomocí přepravních služeb funguje bez omezení.
Děkujeme za pochopení.
Výhody registrace
Stačí pár minut na vyplnění jednoduchého formuláře a jste zaregistrování!
Výhodou registrace je, že se o našich slevách, novinkách a akcích dozvíte jako první a máte větší šanci tuto nabídku využít.
Pouze registrovaní zákazníci mohou využívat aktuální slevy.
Při další objednávce již nemusíte vyplňovat Vaše údaje, což Vám ušetří čas.
Navíc máte přehled o všech objednávkách, které jste u nás učinili.
Na registrační formulář se dostanete kliknutím na odkaz: Nová registrace
Způsoby doručení
Osobní odběr
Zdarma
Osobní odběr je možný v Ostravě a to v parfumérii PARFUMERIE Ostrava-Vítkovice .
Uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou.
Pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte, až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email a telefon, který jste uvedli v objednávce.
Osobní odběr Zasilkovna.cz
Zasilkovna cz. je externí společnost se kterou spolupracujeme a nabízí Vám odběrná místa po celé české republice.
Zboží na pobočkách je připraveno k doběru do dvou dnů od objednávky. Vždy vyčkejte na SMS a email, kde Vám budou upřesněné informace pro vyzvednutí balíčku. Na výdejním místě zásilkovny můžete platit hotově, nebo platební kartou.
Zásilka je na výdejním místě zásilkovny k vyzvednutí po dobu 6 dní, poté je vrácena zpět na náš sklad.
Všechna odběrná místa a otevírací dobu zasilkovna.cz naleznete v nákupním košíku při zvolení tohoto druhu dopravy.
Kurýr PPL
Vaše objednávka je doručena prostřednictvím kurýrní společnosti PPL.
Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne.
Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email.
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Marianet.cz a to na čísle 775335066
Česká pošta - balík do ruky
Vaše obbjednávka je doručována prostřednictvím české pošty a jejich služby balík do ruky.
Balíček bude doručen nejpozději do 2 pracovních dnů.
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku,
kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty zde
V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese.
Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů.
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, kartou řidiči, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou online.
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Česká pošta - balík na poštu
Zásilku na přepážce České pošty lze uhradit hotově i Vaší platební kartou.
Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt)
o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem.
Pro zásilku si na poštu bez této vyzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí,
pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo emailovou adresu či tel. číslo.
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku.
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou. Zásilku můžete sledovat na odkazu https://www.postaonline.cz/trackandtrace/.
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Česká pošta - balíkovna
Zásilku na přepážce Balíkovny lze uhradit hotově i Vaší platební kartou.
Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží objednaného na našem e-shopu.
Hmotnost balíku může být až 20 kg
Balík si můžete vyzvednout na 222 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.
Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.
Jaké výhody má Balík Do balíkovny
Rychlá obsluha
Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna (seznam Balíkoven zde). Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
Jednoduché vyzvednutí
Stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto ji může vyzvednout i třetí osoba.
Garantovaná platba kartou
Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou, a to i na depech.
Uložení zásilky až na 15 dní
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.